Ви завжди можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Обмін та повернення здійснюється у випадку, якщо товар:
1. зберіг свій первісний вигляд;
2. збережено оригінальне пакування;
3. не був у використанні;
Товари, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства України:
панчішно-шкарпеткові вироби;
парфумерно-косметичні вироби, товари з аерозолем;
предмети особистої гігієни (шпильки, обручі та подібні до них товари);
рукавички та рукавиці.
Примірку взуття необхідно проводити на чистій поверхні: підошва після примірки повинна залишитися неушкодженою. Взуття зі слідами експлуатації й заломами до повернення не приймається. Товар повинен бути повернутий разом з оригінальним упакуванням. Просимо Вас звернути увагу, що поверненя приймаються Новою поштою. Як оформити повернення товару?
1) Напишіть на пошту лист з темою "Повернення" . Вкажіть номер замовлення, Прізвище та ім'я на яке було оформлено замовлення, номер карти для повернення коштів (якщо товар був повністю сплачений). Після цього Ви отримуєте адресу для повернення
2) Зателефонуйте або напишіть нам на вайбер 093-786-1309, або телеграм @annavillomi
Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та огляду товару. Термін повернення коштів 3 банківських дні з моменту отримання нами товару. Важливо! Дані для відправки обміну та повернення уточнюйте у менеджера. Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця.
Гарантія
Кожна наша пара взуття має гарантію 30 днів.
Гарантійний термін експлуатації взуття та аксесуарів починається з дня продажу або з початку сезону:
Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня;
Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня;
Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.
Гарантійний ремонт можливий на дефекти які виникли за вини виробника (неякісні шви, відклейка підошви).
При використанні взуття з порушенням сезонності, ми не зможемо прийняти повернення. На гарантійний ремонт не приймаємо вироби які вже були у ремонті. Не гарантійним випадком є дефекти на взутті які виникли при експлуатації в невідповідних умовах, механічні пошкодження, неправильний догляд.
Для того, щоб відправити взуття на гарантійний ремонт необхідно подзвонити або написати нам.