Гарантія, обмін та повернення Villomi

Обмін та повернення

Ви завжди можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Обмін та повернення здійснюється у випадку, якщо товар:
  • 1. зберіг свій первісний вигляд;
  • 2. збережено оригінальне пакування;
  • 3. не був у використанні;
Товари, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до законодавства України:
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • парфумерно-косметичні вироби, товари з аерозолем;
  • предмети особистої гігієни (шпильки, обручі та подібні до них товари);
  • рукавички та рукавиці.

Примірку взуття необхідно проводити на чистій поверхні: підошва після примірки повинна залишитися неушкодженою. Взуття зі слідами експлуатації й заломами до повернення не приймається. Товар повинен бути повернутий разом з оригінальним упакуванням.
Просимо Вас звернути увагу, що поверненя приймаються Новою поштою.
Як оформити повернення товару?

  • 1) Напишіть на пошту лист з темою "Повернення" . Вкажіть номер замовлення, Прізвище та ім'я на яке було оформлено замовлення, номер карти для повернення коштів (якщо товар був повністю сплачений). Після цього Ви отримуєте адресу для повернення
  • 2) Зателефонуйте або напишіть нам на вайбер 093-786-1309, або телеграм @annavillomi

Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та огляду товару. Термін повернення коштів 3 банківських дні з моменту отримання нами товару. 
Важливо! Дані для відправки обміну та повернення уточнюйте у менеджера. Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця.


Гарантія

Кожна наша пара взуття має гарантію 30 днів. 

Гарантійний термін експлуатації взуття та аксесуарів починається з дня продажу або з початку сезону:

  • Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.

Гарантійний ремонт можливий на дефекти які виникли за вини виробника (неякісні шви, відклейка підошви).

При використанні взуття з порушенням сезонності, ми не зможемо прийняти повернення. На гарантійний ремонт не приймаємо вироби які вже були у ремонті. Не гарантійним випадком є дефекти на взутті які виникли при експлуатації в невідповідних умовах, механічні пошкодження, неправильний догляд.

Для того, щоб відправити взуття на гарантійний ремонт необхідно подзвонити або написати нам.